مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-29سياسي

معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی لرستان برگزار شد


مراسم معارفه سرپرست معاون سیاسی استانداری لرستان برگزار شد.

- معاون پیشین سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان نیز در این مراسم با بیان اینکه در هر قاعده ای کاستی ها، خوشی ها و ناخوشی هایی وجود دارد، عنوان کرد: سعی کردیم در لرستان آثاری به جایی بگذاریم که بیشتر در جهت افزایش خوشی ها و نقاط خوشایند برای مردم باشد.

منعمی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته که در کل کشور ایجاد شده بود، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در لرستان و مدیریت فضای استان، در ارزیابی های انجام شده، لرستان در رتبه مطلوبی قرار گرفت و به عنوان استان امن شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه برطرف شدن همه کاستی ها در استان نیاز به زمان دارد، عنوان کرد: امید است با توجه بیشتر دولت به لرستان و حضور افرادی که در بدنه استانداری این راه را ادمه می دهند این اتفاق مهم رقم بخورد.

وی با تقدیر از استاندار لرستان گفت: از  زیویار که اعتماد کردنه و این مسئولیت را به بنده سپردند تقدیر و تشکر کرده و برای معاونت جدید نیز آرزوی توفیق دارم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار لرستان گفت: امیدوارم در این جایگاه بتوانم وظیفه و تکلیفی که تعیین شده را به نحو احسن انجام دهم و شرمنده امام و شهدا نباشم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی لرستان برگزار شد

معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی لرستان برگزار شد