مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-15سياسي

تمرکز طرح حامیم بر کادرسازی و مباحث معرفتی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تمرکز طرح حامیم را بر کادرسازی و توجه به مباحث معرفتی و شناختی در بین دانشجویان فعال و کنشگر دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعظیم خدایاری ظهر در مراسم افتتاحیه (طرح حامیم 2 _ خط امام) با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با بیان اینکه در این دوره بعد از جذب افراد و فعالیت های تشکیلاتی تمرکز بر مباحث معرفتی و شناختی و اعتقادی مد نظر قرار دارد اظهار کرد: در این دوره فعالان دانشجویی کنشگر از تشکل های مختلف حضور دارند .

وی با بیان اینکه متولی این برنامه دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هاست و کلاس ها نیز بعد از نیازسنجی طبق نیاز روز برگزار می شود گفت: خوشبختانه دانشجویانی که سال گذشته در این دوره شرکت کردند از برنامه رضایت داشتند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان افزود: این دوره معرفتی و توانمندسازی طی دو بخش سه روزه در همدان و مشهد مقدس و با کلاس های اثرگذار و سطح کیفی بالا و با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

  مسئله محوری رویکرد دانشجویان فعال و مطالبه گر باشد رییس بسیج دانشجویی استان همدان نیز با اشاره به حدیثی مبنی بر اینکه مردم معدن هایی هستند از جنس طلا و نقره اظهار کرد: امام خمینی(ره) با بهره گیری از این ظرفیت مردمی در مواجهه با طاغوت، منافقین و بعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز طرح حامیم بر کادرسازی و مباحث معرفتی است

تمرکز طرح حامیم بر کادرسازی و مباحث معرفتی است