مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-10سياسي

سردار فدا: «مردم» عامل اصلی حرکت رو به رشد خدمت رسانی هستند


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید همه دستگاه ها به این باور برسند که مردم عامل اصلی و حرکت رو به رشد عرصه خدمت رسانی و جهاد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا در همایش اختتامیه جهادگران فاطمی استان اصفهان اظهار داشت: شهید ردانی پور اولین ظرفیت و نقش آفرینی را در محرومیت زدایی در سال های آغازین انقلاب اسلامی به همراه حاج آقا میثمی آغاز کرد و شهید محسن حججی نیز از دیگر جهادگران به نام اقتصادی مقاومتی و محرومیت زدایی در استان اصفهان است.

وی افزود: مشکلات بسیاری در عرصه خدمت رسانی وجود دارد که باید در حد توان و امکانات برای رفع آنها کوشید اما این نوید را می دهد که چنین ایثار و فداکاری هایی با مشارکت و دعوت مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات هویدا شود.

فدا تاکید کرد: باید همه دستگاه ها به این باور برسند که مردم عامل اصلی و حرکت رو به رشد عرصه خدمت رسانی و جهاد هستند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، عمق و نقطه ایده آل نظام و تمدن نوین اسلامی حضور پررنگ مردم در همه عرصه ها است.

وی افزود: تاکنون با توانمندی ها، توانایی ها و ابتکارات جوانان این مرز و بوم در خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار فعالیت های قابل تقدیری شکل گرفته و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدا: «مردم» عامل اصلی حرکت رو به رشد خدمت رسانی هستند

سردار فدا: «مردم» عامل اصلی حرکت رو به رشد خدمت رسانی هستند