مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-13بين الملل

فایننشال تایمز: اوکراینی ها تا 10 هزار دلار برای فرار از خدمت پول می دهند


روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز گزارش داد که هزاران مرد اوکراینی مبالغ هنگفتی را به عنوان رشوه پرداخت کرده اند تا در جریان جنگ میان کی یف و مسکو به خدمت سربازی نروند.

- روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز گزارش داد که هزاران مرد اوکراینی مبالغ هنگفتی را به عنوان رشوه پرداخت کرده اند تا در جریان جنگ میان کی یف و مسکو به خدمت سربازی نروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، این خبر در حالی منتشر می شود که رییس جمهوری اوکراین پاکسازی گسترده نظامی را آغاز کرده و همه مقامات منطقه ای را که مسوول جذب سرباز بودند، برکنار کرده و به رسوایی های فساد متعددی اشاره کرده که کشورش را به لرزه درآورده است.

براساس طرح کی یف، قرار است این مقامات برکنار شده با کهنه سربازان جنگی جایگزین شوند.

براساس گزارش روزنامه فایننشال تایمز، در طول جنگ اوکراین - روسیه، هزاران اوکراینی توانسته اند از طریق طرح های مختلف از خدمت سربازی فرار کنند.

کی یف برای اولین بار در فوریه 2022 حکومت نظامی را وضع کرده و مردان 18 تا 60 ساله را از خروج از این کشور منع کرد، اما این اقدام تنها به اقدامات مفسدانه بیشتر دامن زد.

روزنامه فایننشال تایمز با استناد به یافته های مقامات اوکراینی از تحقیقاتی در مورد فساد گزارش داد که یکی از محبوب ترین روش ها برای فرار از سربازی، خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: اوکراینی ها تا 10 هزار دلار برای فرار از خدمت پول می دهند

فایننشال تایمز: اوکراینی ها تا 10 هزار دلار برای فرار از خدمت پول می دهند