مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-09سياسي

ایسنا رسانه انقلابی و همسو با نظام است


مدیرعامل هلال احمر گلستان ایسنا گلستان را یک رسانه انقلابی و همسو با نظام دانست و افزود: این رسانه با اخبار صحیح و به موقع امیدآفرینی می کند.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل هلال احمر گلستان ایسنا گلستان را یک رسانه انقلابی و همسو با نظام دانست و افزود: این رسانه با اخبار صحیح و به موقع امیدآفرینی می کند.

قاسم غریب آبادی عصر چهارشنبه 18 مرداد ماه 1402 در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و در گفت وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که به روز خبرنگار موسوم شده، اظهار کرد: ایسنا یک خبرگزاری انقلابی و همسو با نظام است که با اخبار صحیح و به موقع در جامعه امیدآفرینی کرده و در مواقع نیاز با انتقادات سازنده، چالش ها و مشکلات جامعه را گوشزد می کند.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری ایسنا به خوبی اخبار همه حوزه ها را پوشش می دهد، افزود: دشمنان نظام تلاش می کنند، دستاوردهای انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه داده و مردم را ناامید کنند و اگر ما خدمات نظام را به اطلاع مردم نرسانیم در راستای اهداف دشمنان حرکت کره ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی قریب 16 سال پیش خود فرمودند، عدم اطلاع رسانی یکی از ایرادات بزرگ دولت های ما اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا رسانه انقلابی و همسو با نظام است

ایسنا رسانه انقلابی و همسو با نظام است