مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:202023-07-25ورزشي

گردشگری اولویت شهرستان دهاقان/طرح های مطالعاتی در دستور کار است


گردشگری اولویت اول شهرستان دهاقان است و برای این امر طرح مطالعاتی را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جمشیدیان پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: شهر دهاقان مرکز شهرستان دهاقان و یکی از شهرهای تاریخی و گردشگری استان اصفهان است.

این شهرستان از شرق به شهرستان شهرضا، از غرب به شهرستان بروجن در استان چهارمحال بختیاری، از شمال به شهرستان مبارکه و از جنوب به شهرستان سمیرم محدود می شود.

وی با بیان اینکه دهاقان قطب گلخانه های استان اصفهان است، افزود: شهرستان دهاقان قطب گلخانه های استان اصفهان و حتی شاید کشور است، زیرا در این زمینه بسیار مستعد و به روز پیشرفت نموده است.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: دهاقان در زمینه کشاورزی و گلخانه از توانایی بسیاری برخوردار است و می تواند اشتغالزایی فراوانی برای استان اصفهان داشته باشد.

جمشیدیان با اشاره به اینکه این شهرستان 400 شهید در دفاع مقدس تقدیم این نظام کرده است، بیان کرد: بیش از 20 یادواره شهدا در شهرستان دهاقان تاکنون برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمندی که در شهرستان دهاقان تأسیس کلینیک تخصصی بیمارستان است، گفت:کلینیک قلب بیمارستان شهدای دهاقان مجهز به دستگاه های اکو کاردیوگرافی، دستگاه EKG ، دستگاه تست ورزش، و… می باشد که به همت خیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری اولویت شهرستان دهاقان/طرح های مطالعاتی در دستور کار است

گردشگری اولویت شهرستان دهاقان/طرح های مطالعاتی در دستور کار است