مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-07اجتماعي

عملیات نفس گیر هلال احمر برای نجات محیطبان مجروح در ارتفاعات آب سپاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات نجات مصدوم گیرافتاده در دیواره های صعب العبور ارتفاعات منطقه آب سپاه توسط نجاتگران هلال احمر شهرستان دنا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات 112 جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گرفتار شدن فردی از کارکنان محیط زیست در نقطه ای سخت و صعب العبور در ارتفاعات آب سپاه شهرستان دنا فورا جلسه با حضور مدیرکل بحران، مدیرکل محیط زیست و معاون امداد و نجات و جمعی از اعضای ستاد بحران جهت دسترسی ایمن به مصدوم و انتقال به مکان امن  تشکیل شد و بلافاصله  تیم تخصصی نجاتگران کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به با هماهنگی ها لازم به  محل مورد نظر اعزام شدند.

فلاحی دوست افزود: با توجه به صعب العبور بودن دیوارها و صخره های وحشی در منطقه این  عملیات به سختی انجام گرفت و امدادگران پس از تحمل 7 ساعت پیاده روی و صخره نوردی در تاریکی شب با ایجاد چندین کارگاه صعود بالاخره خود را به مصدوم رساندند.

وی افزود: فرد مصدوم از کارکنان محیط زیست شهرستان دنا که از ناحیه پای دچار شکستگی شده بود پس از تثبیت و  ارزیابی و علائم حیاتی با توجه به تاریکی هوا و صعب العبور بودن صخره ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات نفس گیر هلال احمر برای نجات محیطبان مجروح در ارتفاعات آب سپاه

عملیات نفس گیر هلال احمر برای نجات محیطبان مجروح در ارتفاعات آب سپاه