مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-08ورزشي

صعود نوجوان والیبالیست به یک چهارم قهرمانی جهان


تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با شکست صربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های قهرمانی جهان به مرحله یک چهارم نهایی و هشت تیم برتر مسابقات صعود کرد.

- جی پلاس، مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان امروز (سه شنبه 17 مرداد) با هشت دیدار در سن خوآن آرژانتین پیگیری می شود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که مرحله مقدماتی را با چهار برد، 12 امتیاز در صدرنشینی در گروه سوم به پایان رساند، از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران در این مرحله و در سالن آلدو کانتونی به مصاف صربستان رفت.

ملی پوشان نوجوان ایران در این مسابقه سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا به مرحله یک چهارم نهایی و هشت تیم برتر مسابقات صعود کنند.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در ابتدای این مسابقه از ابوالفضل مهدیان، عمران کوک جیلی، مرتضی نریمانی، ماهان برزکار، طاها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی و مرتضی طباطبایی (لیبرو) استفاده کرد.

نوجوانان ایران در ست های اول و سوم 25 بر 11 و 26 بر 24 مغلوب حریف شدند، اما در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 15 بر 12 صربستان را از پیش رو برداشتند تا به پنجمین برد متوالی خود در این رقابت ها دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود نوجوان والیبالیست به یک چهارم قهرمانی جهان

صعود نوجوان والیبالیست به یک چهارم قهرمانی جهان