مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-19اقتصادي

98 میلیارد تومان پروژه در شهرکرد افتتاح می شود


همزمان با هفته دولت 17 پروژه با 98 میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی، ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی، فضای سبز و… افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین واحدیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: به همین مناسبت 17 پروژه توسط شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در حوزه ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی، فضای سبز و… افتتاح که زمینه اشتغال 49 نفر را فراهم می کند.

وی افزود: گلخانه گل و گیاهان زینتی به متراژ 1550 مترمربع واقع در نهالستان با 2 میلیارد تومان اعتبار احداث شد که در این واحد گلخانه ای، گل و گیاهان زینتی ازجمله بنفشه، همیشه بهار، کلم زینتی، آهار، میخک، اطلسی و… تولید خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه جاده سلامت نیز با 15 میلیارد تومان اعتبار در این هفته آماده بهره برداری است، خاطرنشان کرد: این پروژه از سال 98 آغاز و در حال حاضر فاز دوم این پروژه افتتاح می شود.

واحدیان با اشاره به اجرای پروژه مسیل هدایت آب های سطحی ادامه داد: پروژه هدایت آب های سطحی در بلوار فرهنگ به طول 300 متر از سال گذشته با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان آغاز و در سال جاری نیز با 3 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 میلیارد تومان پروژه در شهرکرد افتتاح می شود

98 میلیارد تومان پروژه در شهرکرد افتتاح می شود