مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 23:552023-08-10ورزشي

جزییات مصدومیت هوادار تراکتور در جریان دیدار با سپاهان + سند


مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.

- جزییات مصدومیت هوادار تراکتور در جریان دیدار با سپاهان + سند مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اوایل دیدار سپاهان و تراکتور در هفته اول لیگ برتر یک نارنجک در ورزشگاه نقش جهان ترکید و پس از آن یکی از هواداران تراکتور که دچار مشکل شده بود به بیمارستان منتقل شد.

ابتدا به نظر می رسید این دو اتفاق در ارتباط با یکدیگر هستند اما یک منبع مطلع در هیات فوتبال اصفهان به ایسنا گفت که انتقال هوادار تراکتور به بیمارستان ارتباطی با انفجار نارنجک در ورزشگاه نقش جهان نداشته است و دلیل این مساله تشنج آن هوادار به دلیل دیگری بوده است.

با اعلام مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور و روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان هوادار تراکتور پس از تشنج در جریان بازی به بیمارستان غرضی منتقل شد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد: این هوادار به علتی غیر از جراحت ناشی از برخورد نارنجک یا تنش میان هواداران راهی بیمارستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مصدومیت هوادار تراکتور در جریان دیدار با سپاهان + سند

جزییات مصدومیت هوادار تراکتور در جریان دیدار با سپاهان + سند