مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-01دانش

تولد 1200 فرزند در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی


رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با بیان اینکه بارزترین فعالیت در بخش پژوهش این نهاد، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی است، گفت: این مرکز بیش از یک دهه مشغول به ارائه خدمات است و در این مدت 1200 فرزند متولد فرآیند پژوهشی جهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محسن مرادی امروز در نشست خبری با بیان اینکه جهاددانشگاه به عنوان نماد تحقق شعار ما می توانیم است، اظهار کرد: فعالیت هایی که در این نهاد صورت می گیرد در راستای تحقق بخشیدن به این شعار است.

وی افزود: جهاد دانشگاهی بر اساس مقتضیات و نیازهای جامعه در بخش های مختلف در طول انقلاب اسلامی فعالیت کرده که در ابتدای انقلاب بحث مدیریت و انقلاب فرهنگی دانشگاه ها بوده و سپس در بخش های پژوهشی اقداماتی انجام داده است.

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی بیان کرد: امروز در سه عرصه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی فعالیت می کند؛ در بخش آموزش حدود یک سوم دانشجویان علمی کاربردی استان در مرکز اراک مشغول به تحصیل هستند.

مرادی با بیان اینکه بارزترین فعالیت در بخش پژوهش، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی است ادامه داد: این مرکز بیش از یک دهه مشغول به ارائه خدمات است و در این مدت 1200 فرزند متولد فرآیند پژوهشی جهاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد 1200 فرزند در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی

تولد 1200 فرزند در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی