مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-30اقتصادي

رشد 62 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر


مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: عملیات تخلیه و بارگیری از طریق بندر خرمشهر، در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 62 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی عسکری پیش از ظهر امروز در گفتگویی رسانه ای اظهار کرد: بر اساس گزارش مقایسه ای تخلیه و بارگیری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تا تیرماه سال جاری یک هزار و 134 هزار تن عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه در مدت مشابه سال گذشته این میزان 698 هزار تن بوده است، افزود: با توجه به این آمارها عملیات تخلیه و بارگیری چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 62 درصدی داشته است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر بیان کرد: از شمار عملیات تخلیه و بارگیری چهار ماهه اول امسال، سهم کلینکر 72 درصد و کالای عمومی 22 درصد سهم بود؛ همچنین 6 درصد از کل عملیات تخلیه و بارگیری را کانتینر از خود ساخته بود.

عسکری گفت: از عملیات تخلیه و بارگیری که در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از ابتدای امسال انجام شد، 92 درصد مربوط به صادرات و هفت درصد نیز سهم وارداتی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 62 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر

رشد 62 درصدی تخلیه و بارگیری در بندر خرمشهر