مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-17اقتصادي

بهره مندی 180 خانوار روستایی شهرستان نکا از طرح های آبرسانی


مدیرعامل آبفای مازندران از بهره برداری طرح آبرسانی در روستاهای سیدخیل و فریمک شهرستان نکا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با این اقدام 180خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل آبفای مازندران از بهره برداری طرح آبرسانی در روستاهای سیدخیل و فریمک شهرستان نکا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با این اقدام 180خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی آب وفاضلاب مازندران، برارزاده اظهار کرد: در روستای فریمک طرح های در حال اجرا شامل، احداث مخزن 200 متر مکعبی، 3باب ایستگاه پمپاژ، مخزن 5 و 10 متر مکعبی، لوله گذاری خط انتقال به طول 25 کیلومتر اجرایی شد.

وی میزان اعتبار صرف شده برای اجرای این طرحها را40 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح 50 خانوار از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران در بخش دیگری از سخنانش، به بهره برداری از طرح آبرسانی در روستای سیدخیل اشاره کرد و افزود: در این طرح مخزن ذخیره به ظرفیت 100 متر مکعب احداث و 3 کیلومتر شبکه توزیع آب اجرا شد.

برارزاده ادامه داد: برای اجرای این طرحها مجموعاً 65 میلیارد ریال اعتبار صرف شد که با بهره برداری از آن 180 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 180 خانوار روستایی شهرستان نکا از طرح های آبرسانی

بهره مندی 180 خانوار روستایی شهرستان نکا از طرح های آبرسانی