مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:512023-08-19اجتماعي

آغاز طرح توانمندسازی 300 معلم مدارس استثنایی در کردستان


طالب محمدی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی کیفیت بخشی سطح آموزشگاهی مدارس استثنایی که در محل پردیس شهید مدرس دانشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: توانمندسازی معلمان اولویت اجرایی آموزش و پرورش استثنایی در کل کشور و به تبع آن در استان است.

محمدی با بیان اینکه پاشنه آشیل مدیریت آموزش وپرورش در عصر جدید عدم ارتقای کیفیت آموزشی است، افزود: فقدان کیفیت آموزشی دانش آموزان وفرهنگیان را دلسرده کرده و موجب می شود خروجی لازم از نظام آموزش و پرورش حاصل نشود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان افزود: کیفیت آموزشی حالت ویژه ای از نظام است که این حالت نتیجه یک سلسله اقدامات و عملیات مشخص است که پاسخگوی نیازهای اجتماعی معین در یک نقطه زمانی و مکانی خاص باشد.

وی خاطر نشان کرد: در نظام های آموزشی توجه به کیفیت به موازات تأکید بر کمیت، مد نظر قرار نگرفته است و توجه بیش از حد به کمی سازی در آموزش منجر به بحرانی به نام کیفیت شده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک صنعت در دنیا رشد کرده وبه مرحله توسعه رسیده است، تصریح کرد: در عصر توسعه یافتگی رمز ماندگاری آموزش وپروش توجه به کیفیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح توانمندسازی 300 معلم مدارس استثنایی در کردستان

آغاز طرح توانمندسازی 300 معلم مدارس استثنایی در کردستان