مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-02اقتصادي

سرمایه گذاری روسها در مازندران


سفر یک روز نماینده اتاق های منطقه ای بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران و بازدید از مناطق گردشگری شهرستان چالوس موجب شد تا بزودی شاهد سرمایه گذاری روسها در مازندران باشیم.

- ایسنا/مازندران سفر یک روز نماینده اتاق های منطقه ای بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران و بازدید از مناطق گردشگری شهرستان چالوس موجب شد تا بزودی شاهد سرمایه گذاری روسها در مازندران باشیم.

علی قاسمی فرماندار چالوس و جواد میرزایی قاضی نماینده اتاق های منطقه ای بازرگانی فدراسیون روسیه در ایران، با همراهی جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان، طی 12 ساعت از مراکز و ظرفیت های گردشگری، کشاورزی و صنایع دستی شهرستان چالوس از جمله هتل پارسیان خزر، تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، هتل ونوس پلاس، مجموعه نمک آبرود، مجموعه بوم گردی ننه گل آبرو، مرکز پرورش گل و گیاه واقع در روستای گیل کلا،باغ کیوی واقع در روستای میانده، گلخانه دانش بنیان امیدی واقع در گرامجان و کارگاه صنایع دستی سفال، سرامیک و مینا کاری در چالوس بازدید میدانی به عمل آوردند.

در حاشیه این بازدیدها جواد میرزایی قاضی نماینده رسمی اتاق های منطقه ای بازرگانی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران طی گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این سفر به دعوت علی قاسمی فرماندار چالوس در جهت شناسایی و دیدن ظرفیت ها و پتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری روسها در مازندران

سرمایه گذاری روسها در مازندران