مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 23:002023-08-19سياسي

مشارکت مردم در انتخابات نیازمند امیدآفرینی مسئولان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر مسئولان عهد کنند همیشه نارضایتی به وجود نیاورند و کارهای مردم را با دقت انجام دهند تا مردم به سیستم امیدوار باشند، - ایسنا/اصفهان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر مسئولان عهد کنند همیشه نارضایتی به وجود نیاورند و کارهای مردم را با دقت انجام دهند تا مردم به سیستم امیدوار باشند، بهترین کار را برای مشارکت مردم انجام خواهند داد، چراکه مشارکت مردمی نیازمند امیدآفرینی مسئولان است.

محمدرضا جان نثاری شامگاه امروز(شنبه 28 مرداد) در جلسه شورای اداری استان اصفهان، با اشاره به شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی اصفهان، اظهار کرد: مدافعان امنیت برای برقراری امنیت مردم از جان خود می گذرند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این که در انتخابات باید تمام ظرفیت های اجرایی را اجرایی کنیم، افزود: اصلاح فرآیند انتخابات آن را چندماهی به جلو انداخت، البته یکی از تغییرات فرایند پیش ثبت نام بود.

باید تلاش کنیم تا ماموریت هایمان در تعادل انجام شود تا مسائلی که ممکن است، تنش ایجاد کنند را انجام ندهیم و یا در صورت اجبار با شورای تأمین در میان بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم در انتخابات نیازمند امیدآفرینی مسئولان است

مشارکت مردم در انتخابات نیازمند امیدآفرینی مسئولان است