مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 00:252023-07-23ورزشي

کشتی 100 برابر فوتبال می تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند


مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران معتقد است کشتی 100 برابر فوتبال می تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند.

  - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران معتقد است کشتی 100 برابر فوتبال می تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمدی شامگاه یکشنبه در مراسم استخدام قهرمانان و مربیان کشتی خوزستان در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم این مسیر تداوم داشته و حضور قهرمانان ما در صنعت مستمر باشد.

وی ادامه داد: گروه ملی فولاد ایران اولین شرکت فولادی در کشور است و خوشبختانه از سال گذشته تولید این شرکت 20 درصد بیشتر شد و در سه ماهه نخست امسال نیز شرایط مان وضعیت بهتری به خود گرفت و ان شاءالله امسال یک سال رویایی برای گروه ملی فولاد ایران خواهد بود و جا دارد از همکارانم که شبانه روز تلاش می کنند قدرانی کنم.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: نگاه حاکم بر کشور، فرهنگ حمایت از ورزش است اما به خاطر مشکلات اقتصادی و فتنه دشمنان، مدیران ما کمتر می توانند در اجرا کار را دقیق پیش ببرند.

البته در گروه ملی شرایط متفاوت است و ما در ورزش اقدام به تیم داری داشته ایم که نمونه آن استقلال خوزستان است که همه از جمله آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش استان علاقه مند به حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی 100 برابر فوتبال می تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند

کشتی 100 برابر فوتبال می تواند برای ایران ظرفیت ایجاد کند