مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-14سياسي

3000 تبعه خارجی تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی/توسعه بیمه رایگان تا دهک پنجم


مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: سازمان مکلف است نسبت به برقراری پوشش بیمه تمام اتباع بیگانه که کمیساریای عالی پناهندگان اسامی آنها را اعلام کند، - ایسنا/مرکزی مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: سازمان مکلف است نسبت به برقراری پوشش بیمه تمام اتباع بیگانه که کمیساریای عالی پناهندگان اسامی آنها را اعلام کند، اقدام کند و در استان مرکزی 3697 نفر از اتباع تحت پوشش این بیمه هستند.

محمدرضا جیریایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حوزه سلامت به ویژه سازمان بیمه سلامت که سازمانی خدمت رسان و حمایتی است، می طلبد که تمامی فعالیت ها در حوزه های خدمت رسانی و حمایتی برای جامعه هدف اطلاع رسانی شود که خوشبختانه در این حوزه با همکاری رسانه ها اطلاع رسانی به خوبی انجام می شود.

وی با بیان اینکه صندوق روستاییان و صندوق بیمه همگانی(ایرانیان) دو صندوق عمده در سازمان بیمه سلامت هستند، گفت: 85 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت از خدمات رایگان استفاده می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی تصریح کرد: پیش از این 3 دهک اول جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت بودند که اخیرا دو دهک دیگر اضافه شده و 5 دهک بعدی نیز به ترتیب 20، 30، 40 و 50 درصد حق سرانه را به صورت مشارکتی پرداخت می کنند و دهک دهم نیز باید مشارکت کامل را در پرداخت حق سرانه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 تبعه خارجی تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی/توسعه بیمه رایگان تا دهک پنجم

3000 تبعه خارجی تحت پوشش بیمه سلامت استان مرکزی/توسعه بیمه رایگان تا دهک پنجم