مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-22سياسي

امتیازات قانونی در زمینه ازدواج و فرزندآوری به مردم اطلاع رسانی شود


فرماندار شیراز با تاکید بر مقوله فرزندآوری از دستگاه های ذی ربط خواست امتیازات قانونی در زمینه فرزندآوری احصا شده و با استفاده از ظرفیت های صدا و سیما و رسانه ها اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود تا جمعیت هدف ضمن آگاهی به مخاطرات پیش روی کاهش جمعیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شنبه گذشته چهارمین جلسه بازرسی ادارات  در فرمانداری شیراز تشکیل شد و قوانین بیمه ناباروری، تشویق خانواده های دو نفر به بالا برای فرزنددار شدن، شناسایی زوجین نابارور، استفاده از دورکاری ایام بارداری و برگزاری وبینار آموزشی و فعال شدن بازرسی ادارات از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

نصب پوستر در ادارات و فعال سازی سامانه 190 در مبحث جوانی جمعیت نیز از جمله پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود که دبیر و کارشناسان مربوطه از ادارات مختلف هر یک به بیان دیدگاه های خود در جهت رفع مشکل کاهش جمعیت اشاره کردند.

مشکلاتی چون دو برابر شدن سن بارداری و نصف شدن موالید با توجه به اعتقاد به تک فرزندی و هنچنین اقدام کردن زوج ها به فرزنداوری بعد از 5 سال از جمله مشکلاتی بود ک در این جلسه عنوان شد.

بررسی های صورت گرفته در زمینه سقط جنین نیز سبب ایجاد مرکزی به نام نفس توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز شده که هدف از ایجاد آن نجات فرزندان سقط و فرهنگ سازی در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیازات قانونی در زمینه ازدواج و فرزندآوری به مردم اطلاع رسانی شود

امتیازات قانونی در زمینه ازدواج و فرزندآوری به مردم اطلاع رسانی شود