مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:412023-07-26سياسي

قوه قضاییه: مجازات اکبر طبری تشدید شده است


بررسی ها از شعبه صادرکننده رای نیز حاکی از آن است که اکبر طبری در عنوان اتهامی 7 فقره ارتشاء، به 12 و نیم سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

طبری باید حداقل دوازده و نیم سال حبس را تحمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: علی رغم ادعا های غیر دقیق و غیر صحیح فردی که خود را وکیل سابق اکبر طبری معرفی می کند، بررسی پرونده وی و رای نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور نشان می دهد، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، باید حداقل 12 و نیم سال حبس به همراه 74 ضربه شلاق را تحمل کند.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: 23 تیرماه سال 98 بود که اکبر طبری به دلیل اتهاماتی از جمله تشکیل شبکه ارتشا با وصف سردستگی ، پولشویی ، جعل اسناد و اعمال نفوذ در پرونده های قضایی ، بازداشت شد.

پس از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات وی روز 18 خردادماه سال 99 به ریاست قاضی بابایی در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

در ادامه 14 جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده اکبری طبری برگزار و در نهایت سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری 8 مهرماه سال 99 از صدور 31 سال حبس برای اکبر طبری خبر داد.

پس از صدور حکم، وکلای طبری درخواست اعاده دادرسی نسبت به حکم صادره را دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه: مجازات اکبر طبری تشدید شده است

قوه قضاییه: مجازات اکبر طبری تشدید شده است