مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 23:502023-08-14بين الملل

دفتر حماس در دمشق بزودی بازگشایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «موسی ابومرزوق» رییس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس گفت که این جنبش بزودی دفتر خود را در دمشق بازگشایی و نماینده ای در آینده نزدیک در این دفتر تعیین خواهد کرد.

- رییس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس گفته که بزودی دفتر این جنبش در دمشق بازگشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسی ابومرزوق رییس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس گفت که این جنبش بزودی دفتر خود را در دمشق بازگشایی و نماینده ای در آینده نزدیک در این دفتر تعیین خواهد کرد.

ابومرزوق در مصاحبه با وبگاه فلسطین الان ، با اشاره به اینکه این جنبش تماس هایی با مقامات عراق در خصوص سفر یک هیأت از این جنبش به بغداد برقرار کرده است، ابراز امیدواری کرد که این تماس ها در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

وی درباره روابط حماس با عربستان سعودی نیز تصریح کرد که روابط دو طرف در حال توسعه است به خصوص اینکه حماس اخیرا چندین سفر به این کشور انجام داده است.

این رهبر حماس درباره مشکلات نوار غزه و تلاش های حماس برای حل آن نیز تأکید کرد: حل تمامی مشکلات غزه بر عهده ماست و تلاش های زیادی نیز برای حل مشکلات به خصوص در زمینه برق و آب صورت گرفته، اما تشکیلات خودگردان با وجود منابع ملی، جلوی اجرای این پروژه ها را می گیرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر حماس در دمشق بزودی بازگشایی می شود

دفتر حماس در دمشق بزودی بازگشایی می شود