مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-15اجتماعي

استان سمنان 34 موکب در کشور عراق برپا خواهد کرد


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با بیان اینکه این استان در اربعین 40 موکب خواهد داشت، گفت: 34 مورد از این موکب ها در کشور عراق برپا خواهد شد.

- جبار دوست محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به تمهیدات لازم برای اعزام موکب های اربعین به عراق و مرز مهران، تاکید کرد: امسال استان سمنان در ایام اربعین مجموعاً 40 موکب را برپا خواهد کرد که 30 مورد از آنها در خاک عراق است.

وی با بیان اینکه این موکب ها در نجف، کربلا و مسیر بین راه زائران اربعین حسینی برپا خواهد شد، افزود: این موکب ها شامل اسکان، خدمات، فرهنگی، رسانه ای، تغذیه و… خواهد بود و از تمام زائران اربعین پذیرایی خواهد کرد.

رییس ستاد عتبات عالیات با بیان اینکه چهار موکب در مرز مهران خدمت رسانی خواهد کرد، بیان کرد: دو موکب نیز در درون استان سمنان از زائرانی که عازم کربلا و اربعین و یا مشهد مقدس هستند، پذیرایی خواهند کرد.

دوست محمدی با بیان اینکه همایش موکب داران اربعین در شهرستان های استان برگزار شده است، تاکید کرد: آخرین این همایش ها در گرمسار با حضور موکب داران برگزار و نکات مرتبط با انتقال مایحتاج مورد نیاز موکب ها، به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان 34 موکب در کشور عراق برپا خواهد کرد

استان سمنان 34 موکب در کشور عراق برپا خواهد کرد