مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:052023-07-23اجتماعي

ورود علمی به بحران فرونشست در فارس/کاهش آمار آتش سوزی منابع طبیعی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، فرونشست در نقاط مختلف این استان را یک موضوع جدی قلمداد و تاکید کرد که با همکاری دانشگاه شیراز به دنبال بررسی علل دقیق وقوع و راهکارهای مقابله و مواجهه با این بحران هستیم.

- ایسنا/فارس مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، فرونشست در نقاط مختلف این استان را یک موضوع جدی قلمداد و تاکید کرد که با همکاری دانشگاه شیراز به دنبال بررسی علل دقیق وقوع و راهکارهای مقابله و مواجهه با این بحران هستیم.

خلیل عبداللهی امروز یکشنبه اول مرداد در یک کنفرانس خبری گفت: یکی از عمده مشکلات فارس پدیده فرونشست به شمار می رود لذا با همکاری دانشگاه شیراز در سطح ملی نشستی در این باره برگزار شد، مسائل پیرامون این معضل در دست بررسی است.

او به وقوع فرونشست در بخشی از خیابان لطفعلی خان زند (زند باریک) شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: این مشکل به دلیل برداشت آب، حفاری، تأسیسات شبکه فاضلاب و اقدامات عمرانی بود بلافاصله مرتفع شد.

عبداللهی، برداشت غیرمجاز از سفره های آب زیرزمینی را مهم ترین دلیل مواجهه با فرونشست عنوان و اضافه کرد: در فارس نقاط مختلف نظیر روستای زرگران شهرستان مرودشت، چند روستای شهرستان های جنوبی استان، با پدیده فرونشست روبرو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود علمی به بحران فرونشست در فارس/کاهش آمار آتش سوزی منابع طبیعی

ورود علمی به بحران فرونشست در فارس/کاهش آمار آتش سوزی منابع طبیعی