مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-14بين الملل

کره جنوبی و آمریکا رزمایش های مشترک برگزار می کنند


در بحبوحه دستور رهبر کره شمالی مبنی بر تولید موشک های بیشتر، کره جنوبی و آمریکا از برگزاری رزمایش های نظامی ترکیبی مشترک در هفته آینده خبر دادند.

- در بحبوحه دستور رهبر کره شمالی مبنی بر تولید موشک های بیشتر، کره جنوبی و آمریکا از برگزاری رزمایش های نظامی ترکیبی مشترک در هفته آینده خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره جنوبی و ایالات متحده امروز (دوشنبه) اعلام کردند، رزمایش نظامی سالانه خود موسوم به اولچی فریدِم شیلد یا همان (سپر آزادی اولچی) را از تاریخ 21 الی 31 اوت (30 مرداد الی 9 شهریور) با تمرکز بر مقابله با موقعیت های احتمالی از طریق عملیات های شبیه سازی شده برگزار خواهند کرد.

در همین حال در شرایطی که کره جنوبی و آمریکا برای مانورهای سالانه خودشان آماده می شوند، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی خواستار افزایش تولید موشک برای کمک به تضمین قدرت نظامی مقاومت ناپذیر و آمادگی برای جنگ شد.

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رزمایش اولچی فریدِم شیلد یک تمرین سخت و واقع بینانه جهت تقویت موضع دفاع ترکیبی و توانایی های پاسخگویی به سناریوهای احتمالی در رابطه با امنیت منطقه و درس هایی که از جنگ های اخیر گرفته ایم، خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی و آمریکا رزمایش های مشترک برگزار می کنند

کره جنوبی و آمریکا رزمایش های مشترک برگزار می کنند