مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-26اقتصادي

اشتغال 95 هزار نفر از مددجویان بهزیستی/ تسهیلات به کارفرمایان


هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند، 23 درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی محمد قادری، در برنامه صف اول در خصوص اشتغال مددجویان بهزیستی، افزود: تکلیف سازمان بهزیستی برای تسهیلگری اشتغال در سال 1401 ایجاد 62 هزار شغل بود که خوشبختانه با همکاری سازمان بهزیستی و بانک ها و مجموعه های مرتبط خوشبختانه امروز آمار اشتغال مددجویان از مرز 95 هزار شغل فراتر رفته است.

وی در خصوص تسهیلات اعطایی به کارفرمایان برای اشتغال مددجویان، گفت: هر کارفرمایی که از افراد دارای معلولیت یا زنان سرپرست خانوار استفاده کند؛ 23 درصد از حقوق فرد مددجو برای ثبت بیمه از سوی بهزیستی به کارفرما پرداخت می شود.

مشوق ها در بهزیستی عامل انگیزه ای هستند که کار و اشتغال مددجویان را پایدار می کند که مهم ترین رکن آن بحث بیمه پردازی است.

برای مددجویانی که فعالیت خوداشتغالی داشتند بهزیستی کمک های لازم را با نظارت کامل بانک ها انجام می دهد.

قادری با بیان اینکه خوشبختانه با دستور رییس جمهور سامانه اشتغال مددجویان ایجاد شد و تعداد قابل توجهی از مددجویان رصد شدند، افزود: در سال گذشته مصوبه دیگری هم از هیئت دولت دریافت کردیم که علاوه بر جذب سه درصدی نیروهای مورد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 95 هزار نفر از مددجویان بهزیستی/ تسهیلات به کارفرمایان

اشتغال 95 هزار نفر از مددجویان بهزیستی/ تسهیلات به کارفرمایان