مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-15اقتصادي

کنترل گذرگاه های استان سمنان تشدید می شود


استاندار سمنان بر ضرورت تشدید کنترل گذرگاه های استان تاکید کرد و گفت: باید مبادی ورودی و خروجی به لحاظ نظارت، تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: نظارت و کنترل جامع و همه جانبه در حوزه سوخت برای جلوگیری از قاچاق این کالا در سطح استان در دستور کار باشد.

وی همچنین به مضرات قاچاق برای اقتصاد کشور و استان اشاره کرد و افزود: جلوگیری از قاچاق کالا یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخلی و ملی است؛ اهمیت دادن به کالای داخلی چرخ تولید را چرخانده و فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

استاندار سمنان این استان را دارای شرایط ویژه به واسطه جغرافیای کشور دانست و تاکید کرد: نظارت و کنترل بر گذرگاه ها و مبادی ورودی و خروجی استان بیش از پیش مورد تقویت قرار گیرد.

هاشمی در ادامه خواستار جدیت در مقوله برگزاری نشست های حوزه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص سوخت در استان سمنان شد و گفت: جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت متناظر شهرستانی توسط فرمانداران با جدیت برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل گذرگاه های استان سمنان تشدید می شود

کنترل گذرگاه های استان سمنان تشدید می شود