مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-26اقتصادي

پتروشیمی غدیر رکوردهای خود را دوباره جابه جا کرد


اورهال موفقیت آمیز شرکت پتروشیمی غدیر با رشد تولید محصول همزمان محقق شد تا رکوردهای تولید در این شرکت دوباره جابه جا شود.

- ایسنا/خوزستان اورهال موفقیت آمیز شرکت پتروشیمی غدیر با رشد تولید محصول همزمان محقق شد تا رکوردهای تولید در این شرکت دوباره جابه جا شود.

مدیرعامل پتروشیمی غدیر با بیان اینکه سال گذشته با تولید 132 هزار تن محصول pvc، یک رکورد تاریخی در تولید را به ثبت رساندیم، گفت: با علم به اینکه حفظ موفقیت مهم تر از موفقیت است، بر این اساس در چهار ماه نخست سال 1402 توانسته ایم با تولید 49 هزار تن VCM و 48 هزار تن محصول PVC رکوردی بی سابقه در تولید این محصول از بدو تاسیس پتروشیمی غدیر را به ثبت برسانیم.

حسین صفاری اظهار کرد: پس از مدت ها روند صعودی تولید در پتروشیمی غدیر در حالی ادامه دارد که تیر امسال عملیات اصلاح راکتور، کوره کراکینگ، برج ها و شارژ کاتالیست بدون وقفه در تولید صورت گرفت.

وی ادامه داد: این موضوع با همت و تلاش بی وقفه پرسنل با درایت این شرکت محقق شده و ماحصل انجام موفقیت آمیز یکی از پرریسک ترین اقدامات تعمیراتی است که با مجاهدت وصف ناپذیر همکارانم به انجام رسید و برکات آن اکنون در نتایج تولید پتروشیمی غدیر مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی غدیر رکوردهای خود را دوباره جابه جا کرد

پتروشیمی غدیر رکوردهای خود را دوباره جابه جا کرد