مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-13سياسي

سرلشکر صفوی: سال هاست دنبال رمز عاقبت بخیری می گردم


دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: هنر زنان و مردان بزرگ، خوب زندگی کردن و خوب مردن است و من رمز عاقبت بخیری را در بندگی خدا و خدمت به خلق می دانم.

- دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: هنر زنان و مردان بزرگ، خوب زندگی کردن و خوب مردن است و من رمز عاقبت بخیری را در بندگی خدا و خدمت به خلق می دانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر سیدیحیی صفوی در بازدید از آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه برای پذیرفتن دعوت بازدید مردّد بودم، اظهار کرد: بعد از دعوت مدیریت این آسایشگاه در ذهن خودم گفتم چه فایده ای دارد برای بازدید به اینجا بیایم؟ همیشه هدف و محصول هر بازدید را می سنجم و دعوت بازدید مراکزی را می پذیرم که حضورم در آنجا فایده ای برای مردم داشته باشد.

وی افزود: اولین فایده و نتیجه این بازدید می تواند انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان این مجموعه و مؤسسه های خیریه ای باشد که به عنوان رییس هیئت امنا در آن ها حضور دارم.

ما می توانیم با همکاری و هم افزایی میان مجموعه های خیریه، کارهای بزرگی در خدمت به مردم نیازمند به خصوص سالمندان و معلولان انجام دهیم.

صفوی با بیان اینکه نام خیریه کهریزک با عشق پیوند خورده است، اظهار کرد: امیدواریم این خیریه در هر استانی یک شعبه راه اندازی کند و سالمندان، معلولان و بیماران ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر صفوی: سال هاست دنبال رمز عاقبت بخیری می گردم

سرلشکر صفوی: سال هاست دنبال رمز عاقبت بخیری می گردم