مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:302023-07-24اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 10 درصدی عملیات بهسازی فرودگاه کرمانشاه


مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از پیشرفت فیزیکی 10 درصدی عملیات بهسازی فرودگاه کرمانشاه خبر داد.

- مجتبی بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به قدمت فرودگاه اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه که مربوط به سال 1350 بوده روکش و آسفالت و بهسازی باندهای این فرودگاه در دستور کار قرار گرفت چرا که مشکلات ایجاد شده در لایه های آسفالتی این فرودگاه می توانست مشکل ساز شود.

وی افزود: تعمیرات، بهسازی و روکش جدید آسفالت های فرودگاه اشرفی اصفهانی مسئله ای بود که سال های پیش باید مورد توجه قرار می گرفته اما در نهایت در سال گذشته عملیات بهسازی باندها در دستور کار قرار گرفت و در نهایت در 12 اردیبهشت ماه برای بهسازی باند این فرودگاه آغاز شد.

مدیرکل فرودگاه استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه، تصریح کرد: بر اساس بررسی های انجام شده به دلیل کاهش مقاومت باند و کاهش امنیت ها در پی مشکلات ایجاد شده لزوم بهسازی باند و آسفالت کشی مسیر پروازها احساس شد که از زمان شروع بهسازی باند فرودگاه تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه صورت گرفته است.

بیاتی خاطر نشان کرد: اعتبار عملیات بهسازی باند فرودگاه 460 میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران برآورد شده و در حال حاضر نیز عملیات بهسازی باند فرودگاه در مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 10 درصدی عملیات بهسازی فرودگاه کرمانشاه

پیشرفت فیزیکی 10 درصدی عملیات بهسازی فرودگاه کرمانشاه