مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:402023-07-25اقتصادي

طرح ملی سلامت خانواده در نظرآباد اجرایی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: فاز اول اجرای طرح ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در استان البرز از شهرستان نظرآباد کلید خورد.

- شهرام صیادی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد، گفت: این طرح در قالب توسعه نظام شبکه درکشور با هدف رفع موانع و مشکلات اجرایی برنامه پزشکی خانواده در مناطق روستایی و شهرهای زیر بیست هزار نفر و توسعه زیر ساخت های ارائه خدمات در مناطق شهری بالای 20 هزار نفربه منظور تقویت نظام شبکه و ارتقاء سلامت جمعیت استان، در دولت سیزدهم در حال اجرا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه تقویت زیرساخت های اجرایی این طرح به در شهرستان نظرآباد استان البرز همزمان با 59 شهر دیگر در کشور از اردیبهشت 1402 در حال تأمین است، تصریح کرد: اجرای این طرح به کاهش قابل توجه هزینه های سلامت کمک خواهد کرد.

وی افزود: در این طرح به ازای هر 3 هزار نفر، 2 مراقب سلامت و یک پزشک، تیم پزشکی خانواده را تشکیل می دهند که البرزنشینان با تشکیل پرونده الکترونیک سلامت تیم سلامت خود را شناسایی کرده و امور سلامت و مراقبت های لازم برای آن فرد توسط تیم سلامت مربوطه پیگیری و اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی سلامت خانواده در نظرآباد اجرایی شد

طرح ملی سلامت خانواده در نظرآباد اجرایی شد