مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-15فرهنگي

چراغ «شنبه های روایت» در خانه شعر و ادبیات روشن می شود


برگزاری برنامه شنبه های روایت در ادامه برنامه های هفتگی ادبی خانه شعر و ادبیات، از روز شنبه 28 مرداد آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برگزاری برنامه شنبه های روایت و ناداستان در ادامه برنامه های هفتگی ادبی خانه شعر و ادبیات، از روز شنبه 28 مرداد آغاز می شود.

پیش از این برنامه های یکشنبه های ادبیات و زندگی با هدایت محمدرضا جوان آراسته، دوشنبه های شعر با هدایت غلامرضا طریقی و سه شنبه های داستان با هدایت خسرو باباخانی در این مجموعه ادبی برگزار می شد.

مهدی قزلی مدیر خانه شعر و ادبیات با اعلام این خبر گفت: روایت نیاز بینارشته ای زندگی امروز بشر است و کنش گر این نیاز ادبیات و نویسندگان هستند.

ثبت، توجه دادن مردم به موضوعات مهم و ارتقا کیفیت زندگی حاصل تلاش روایت و رؤیت نویسان است که متأسفانه هنوز جایگاه درخور خود را در ادبیات و فرهنگ و رویدادهای اجتماعی امروز پیدا نکرده اند.

وی با اشاره به برنامه های دیگر خانه شعر و ادبیات افزود: تلاش می کنیم دوستداران ادبیات در بین برنامه های خانه شعر و ادبیات بتوانند مدخل مورد نیاز و علاقه شأن را پیدا کنند.

قزلی ادامه داد: کرونا دوره ای را در فضای فرهنگی و اجتماعی ما رقم زد که حضور در حلقه ها و گعده های هدفمند ادبی ناممکن شد و این برنامه ها یا از بین رفت یا حداکثر مجازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ «شنبه های روایت» در خانه شعر و ادبیات روشن می شود

چراغ «شنبه های روایت» در خانه شعر و ادبیات روشن می شود