مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-06سياسي

آیا مردم به خرید نان نصفه روی آورده اند؟


روزنامه جهان صنعت و خبرگزاری ایلنا با اخباری بدون سند و مدرک، مدعی شده اند که مردم به خرید نان نصفه روی آورده اند! - فارس پلاس؛ روایت روز - روزنامه جهان صنعت و خبرگزاری ایلنا وابسته به جریان غرب گرا در یک گزارشی عجیب، مدعی شده اند که مردم برای زنده ماندن نان نصفه می خرند! روزنامه جهان صنعت نوشت: دولت سیزدهم در آستانه دوسالگی خود برخلاف شعارهای معیشتی و حمایت از سفره مردم، اینک چنان مردم را دچار سردرگمی و گرفتار گرانی کرده است که دیگر توان اداره یک زندگی حداقلی برای قشر حداکثری جامعه به قدری دشوار و ناممکن شده که برای گذران زندگی و به تعبیری برای زنده مانی به خرید نان نسیه و حتی نصفه روی آورده اند.

  خبرگزاری ایلنا نیز مشابه همین گزارش ادعا کرده است که مردم به خاطر فقر، به خریدن نان نصفه و نسیه روی آورده اند!   ادعای خرید نان نصفه توسط مردم به سرعت تیتر یک رسانه های ضد انقلاب شده است و از این ادعا برای تشویش اذهان عمومی استفاده می شود.

    روزنامه جهان صنعت و خبرگزاری ایلنا برای اثبات ادعای خود، اسناد و مدرکی در گزارش نیاورده اند و آماری نیز نداده اند که چند درصد از مردم، نان نصفه می خرند؟ آیا خرید هر یک عدد لواش 535 تومانی، سنگک 2000 تومانی و بربری 1500 تومانی آنقدر سخت است که مردم آن را نصفه می خرند؟! یا ممکن است مردم به دلیل جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مردم به خرید نان نصفه روی آورده اند؟

آیا مردم به خرید نان نصفه روی آورده اند؟