مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 16:502023-07-25سياسي

شفاف سازی هزینه کرد زکات در اولویت باشد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ترویج و تبلیغ زکات با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و با شفاف سازی و اطلاع رسانی در مورد هزینه کرد آن در اولویت اصلی شورای زکات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در شورای زکات استان کردستان اظهار کرد: ظرفیت های استان در زمینه جمع آوری زکات در بخش های مختلف باید احصا شود و برای تحقق کامل آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی افزود: استعداد استان در زمینه جمع آوری زکات بر اساس جمعیت بیش از این ارقام است و باید با برنامه ریزی مناسب برای ارتقای این مبحث تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: اعضای شورای زکات با کمک روحانیون اهل سنت و اهل تشیع باید فرهنگ زکات را بیش از بیش در جامعه ترویج دهند.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: ترویج و تبلیغ زکات با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و شفاف سازی و اطلاع رسانی در مورد هزینه کرد آن باید در اولویت اصلی شورای زکات باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از محل جمع آوری زکات بیش از 390 میلیارد ریال به نیازمندان اعطا شده باید این مهم برای تشویق و ترغیب بیشتر جامعه در خصوص انجام این فریضه الهی اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام پورذهبی تصریح کرد: هرچقدر در زمینه زکات شفاف سازی و اطلاع رسانی صورت گیرد می توان زمینه مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی هزینه کرد زکات در اولویت باشد

شفاف سازی هزینه کرد زکات در اولویت باشد