مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-21ورزشي

برگزاری مسابقات ملی، جهانی و دوره های داوری بوکس شطرنج


رییس کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه طی ماه های آینده، رویدادهای مختلف ملی و جهانی مرتبط با این رشته ورزشی برگزار خواهد شد، - ایسنا/فارس رییس کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه طی ماه های آینده، رویدادهای مختلف ملی و جهانی مرتبط با این رشته ورزشی برگزار خواهد شد، به تشریح جزییات مسابقات ملی، جهانی و دوره های داوری و مربیگری بوکس شطرنج، پرداخت.

فریدون پویا به ایسنا گفت: یکی از رویدادهای مهم مسابقات بوکس شطرنج قهرمانی جهان است که از شش تا 11 آبان در شهر ریچی ایتالیا و با حضور 34 کشور، در پنج رده سنی و سه استایل در دو گروه آقا و خانم برگزار خواهد شد.

عضو هیئت رییسه فدراسیون بوکس شطرنج جهان، با بیان اینکه تیم ملی ایران نیز در این رقابت ها حضور دارد، اضافه کرد: در این دوره از رقابت های جهانی بوکس شطرنج، علاوه بر رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان؛ رده پیشکسوتان نیز افزوده شده است.

رییس کمیته بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این دوره و برای افزایش جذابیت بیشتر مسابقات، استایل های فیت بوکس شطرنج و لایت بوکس شطرنج نیز اضافه شده است.

پویا با اشاره به اینکه تیم جمهوری اسلامی ایران در سه وزن به مسابقات ایتالیا اعزام می شود، گفت: تیم ملی بوکس شطرنج ایران پس از دریافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات ملی، جهانی و دوره های داوری بوکس شطرنج

برگزاری مسابقات ملی، جهانی و دوره های داوری بوکس شطرنج