مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-07سياسي

مدیریت زندان قزلحصار به البرز واگذار می شود


رییس کل دادگستری استان البرز ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در انتقال زندان رجایی شهر، گفت: مقرر شد مدیریت زندان قزلحصار به استان البرز واگذار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، پیش از ظهر امروز، در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور گرامیداشت هفته خبرنگار در محل سالن جلسات دادگستری استان البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهید صارمی، گفت: نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است و این نشست از باب ادای وظیفه به این قشر از جهت تقدیر و تشکر صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه محدودیت مکان موجب شد نتوانیم میزبان تعداد بیشتری از اصحاب رسانه را تقدیر کنیم، اضافه کرد: در قبال اصحاب رسانه دارای وظایفی هستیم و اعضای حاضر در جلسه به نمایندگی حضور پیدا کردند.

ایفای نقش اصحاب رسانه در ارتقا سطح آگاهی جامعه این مقام مسؤول با اشاره به اینکه نقش رسانه در جامعه بی بدیل است، اظهار کرد: رسانه هایی که در راستای مطالبات مردمی ایفای نقش می کنند و طرح موضوع دارند به انجام وظیفه مدیران کمک خواهند کرد.

فاضلی هریکندی با تاکید بر اینکه بیان مسئله و انعکاس و بازتاب آن از سوی رسانه ها موجب می شود تا موضوع از تمامی جهات پیگیری و پاسخ داده شوند، ادامه داد: البته همه باید نسبت به مشکلات تسلط داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت زندان قزلحصار به البرز واگذار می شود

مدیریت زندان قزلحصار به البرز واگذار می شود