مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:302023-07-31سياسي

شهدا گنجینه های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران هستند


فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا و ایثارگران گنجینه های ارزشمند و گرانبهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

- اردبیل- فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا و ایثارگران گنجینه های ارزشمند و گرانبهای جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدعلی تدین شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه کمیته نیروهای مسلح و پیشکسوتان در اردبیل اظهار کرد: هدف از برگزاری این اجلاسیه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروهای مسلح استان اردبیل و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: فرزندان رشید این ملت با آن همه محدویت در مقابل دنیا با تکیه بر توان داخلی، ایمان به خدا و انفاس قدسی حضرت امام (ره) پیروز شدند و کمر ظلم و استکبار را شکستند.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: شهدا نیازی به برگزاری یادواره و مراسم گرامیداشت ندارند بلکه ما نیاز به شهدا داریم تا در آن دنیا دستان ما را بگیرند و در حق ما شفاعت کنند.

تدین با بیان اینکه امنیت، اقتدار، استقلال، عزت و عظمت کشور مرهون و مدیون خون شهدا است، گفت: همه باید برای انتقال آرمان های شهدا به نسل های جوان تلاش کنند تا فردای قیامت شرمنده شهدا نباشیم و عاقبت به خیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا گنجینه های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران هستند

شهدا گنجینه های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران هستند