مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-20سياسي

کتاب «مواکب» روانه بازار نشر شد


کتاب «مواکب» نوشته حجت الاسلام غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

- کتاب مواکب نوشته حجت الاسلام غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب مواکب نوشته حجت الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق به تازگی توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان عربی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب در 18 فصل تهیه شده که موضوعات مختلفی از جمله کرم و میهمان نوازی بدون منت مردم عراق به زائران حضرت سید الشهدا (ع) را بررسی می کند.

نویسنده این کتاب به بررسی جایگاه مواکب حسینی در تاریخ و فرهنگ مردم عراق و اثرات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن در دوران معاصر می پردازد.

فصل اول کتاب استحباب موضوع زیارت اربعین و زیارت پیاده حضرت سید الشهدا علیه السلام در احادیث و روایات را مورد بررسی قرار می دهد.

فصل دوم در خصوص تاریخ موکب ها و تطور تاریخی آنها است و فصل سوم کتاب به بررسی ریشه های انقلاب صفر در سال 1977 میلادی در خصوص پیاده روی اربعین می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «مواکب» روانه بازار نشر شد

کتاب «مواکب» روانه بازار نشر شد