مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-07سياسي

تشکیل 283 محله اسلامی در کردستان


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تاکنون 283 محله اسلامی در سطح استان فعال شده و تیم های تخصصی برای بررسی آسیب های محلات در این راستا شکل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار امان الله گشتاسبی روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی محلات اسلامی در سنندج، اظهار داشت: انجام وظایف مشترک اعضا در کنار رسالت ذاتی دستگاه های مرتبط می تواند زمینه ساز تعامل بیشتر برای اجرای امور محلات اسلامی باشد.

وی افزود: امروز علاوه بر امورات جاری و سازمانی که به عهده همه ماست باید برای ایجاد یک توازن و عدالت در جامعه سمت و سو و هدف را مشخص و برای بهتر انجام دادن آن تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: هدف ما در نظام مقدس اسلامی ایجاد یک عدالت نسبی است چرا که باید عدالت را به شیوه ای که نظام و ارزش های ما به آن پایبند هستند، برقرار کنیم.

وی تصریح کرد: 283 محله اسلامی در سطح استان علاوه بر روش های جاری باید مورد رصد و بررسی قرار گیرند و کمک کنیم تا مردم دچار دودستگی نشوند.

سردار گشتاسبی اظهار داشت: لازم است یک تیم کارشناسی با حضور نهادهایی که بیشترین تأثیرگذاری را دارند تشکیل شود تا مشکلات محلات اسلامی مورد بررسی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 283 محله اسلامی در کردستان

تشکیل 283 محله اسلامی در کردستان