مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-21سياسي

تاکید رییس شورا بر آماده سازی ورودی و مسیر زائران اربعین در اهواز


رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر خدمات رسانی شهرداری به زائران در اهواز و مرز چذابه گفت: امکانات باید به گونه ای باشد که زائران متوجه شوند اهوازی ها و شهرداری اهواز همه تلاش خود را برای میزبانی از آن ها انجام داده اند.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با تاکید بر خدمات رسانی شهرداری به زائران در اهواز و مرز چذابه گفت: امکانات باید به گونه ای باشد که زائران متوجه شوند اهوازی ها و شهرداری اهواز همه تلاش خود را برای میزبانی از آن ها انجام داده اند.

سید محمدعلی پورموسوی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (30 مردادماه) با دستورکار انتخاب اعضای کمیسیون ها برگزار شد، با تشکر از فعالیت های هیات رییسه قبلی در دو سال اخیر، اظهار کرد: امیدواریم در سال سوم شورای شهر اهواز گام ها و اقدامات درخور شان شهر انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به تغییرات به وجود آمده، نگاه شورا در این دوره انتقادی تر خواهد بود و این موضوع شامل همه اعضای شورای شهر اهواز است و نگاه انتقادی، دقیق، موشکافانه و نظارتی در مورد همه مسائل مرتبط با شهرداری و دیگر موضوعات کلانشهر اهواز خواهیم داشت.

رییس شورای شهر اهواز گفت: با توجه به اینکه اهواز یک شهر مهم، استراتژیک با منابع زیرزمینی و روی زمینی و دارای مردم شجاع، دلاور، مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس شورا بر آماده سازی ورودی و مسیر زائران اربعین در اهواز

تاکید رییس شورا بر آماده سازی ورودی و مسیر زائران اربعین در اهواز