مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 01:102023-08-05حوادث

112 نفر در سیل شهرستان های خوی و چایپاره امدادرسانی شدند


سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امدادرسانی به 112 نفر در سیل و آب گرفتگی شهرستان های خوی و چایپاره خبر داد.

- حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر از پایان امدادرسانی به متاثرین سیل اخیر در شهرستان های خوی و چایپاره خبر داد و اظهار کرد: بر اثر بارش باران سیل آسای شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان های چایپاره و خوی، عصر روز جمعه 13 مردادماه 1402، آب گرفتگی منازل و برخی معابر و بخش ها به ندای امداد هلال احمر گزارش و بلافاصله گروه های مجهز عملیاتی امدادی برای امدادرسانی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع سیل و آب گرفتگی در شهرستان چایپاره، 9 گروه مجهز عملیاتی از این شهرستان در سه روستای بسطام، بابل آباد، تاج خاتون و همچنین سطح شهر قره ضیاالدین اقدام به تخلیه آب 15 منزل مسکونی کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی افزود: در روستاهای بسطام، بابل آباد و تاج خاتون شهرستان چایپاره پس از ارزیابی منازل مسکونی به چهار خانواده آسیب دیده به استعداد 16 نفر اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

محبوبی اضافه کرد: در 3 روستای الند، گوهران، بولاماج و سطح شهر در شهرستان خوی، امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر شهرستان خوی به همراه پایگاه امداد و نجات شهرستان چالدران در قالب 6 گروه مجهز عملیاتی به ارائه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

112 نفر در سیل شهرستان های خوی و چایپاره امدادرسانی شدند

112 نفر در سیل شهرستان های خوی و چایپاره امدادرسانی شدند