مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-13ورزشي

تابستان امسال 700 گروه جهادی در غرب فارس فعال شدند


مسئول قرارگاه محرومیت زدایی غرب استان فارس خبر داد: تابستان امسال، بیش از 700گروه جهادی برنامه های محرومیت زدایی در مناطق غربی فارس را دنبال می کنند.

- ایسنا/فارس مسئول قرارگاه محرومیت زدایی غرب استان فارس خبر داد: تابستان امسال، بیش از 700گروه جهادی برنامه های محرومیت زدایی در مناطق غربی فارس را دنبال می کنند.

محمود جوکار یکشنبه 22 مرداد در حاشیه بازدید از فعالیت گروه جهادی شهیده مرضیه شیروانی در روستای کلانی شهرستان کازرون، به خبرنگاران گفت: اردوهای جهادی با همکاری بسیج سازندگی، در زمینه های فرهنگی، آموزشی، ورزشی، اقتصادی، مشاوره و .

در نقاط کمتر برخوردار فعال می شود.

جوکار گفت: مناطق غرب فارس شامل شهرستان های فراشبند، رستم، نورآباد ممسنی، کوهچنار و کازرون است و فعالیت گروه های جهادی در این مناطق تا پایان تابستان فعال هستند.

وی اثرگذاری اردوهای جهادی را نیازمند همکاری همه نهادها و ارگان ها دانست و گفت: اکنون و با توجه به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارندگی و جاری شدن سیل و .

هماهنگی برای اعزام نیروهای جهادی به مناطق مختلف انجام شده است.

جوکار یادآور شد که گروه جهادی خواهران شهیده مرضیه شیروانی، از بسیج سازندگی سپاه کازرون مدت یک هفته در روستای کم برخوردار کلانی حضور و در زمینه های مختلف فعالیت داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان امسال 700 گروه جهادی در غرب فارس فعال شدند

تابستان امسال 700 گروه جهادی در غرب فارس فعال شدند