مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-30فناوري

کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به بیش از 22 میلیون نفر رسید


مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی گفت: تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از مرز 22 میلیون نفر عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، مجید فولادیان، مدیر کل پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی، با اشاره به نقش پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در فراهم کردن خدمات الکترونیکی مورد نیاز مردم اظهار داشت: بیش از 18 ماه از آغاز به کار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند می گذرد و این سامانه توانسته است، ارائه خدمات الکترونیکی پرکاربرد سازمان های دولتی و دستگاه های اجرایی را با یک بار احراز هویت برای اقشار مختلف مردم فراهم کند.

به طوری که آمارهای واصله تا پایان ماه تیر نشان می دهد، تعداد کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، بیش از 22 میلیون نفر است.

وی میزان فراخوانی سرویس ها را نشانه استقبال مردم در استفاده از خدمات پنجره ملی و رفع نیازهای آنها دانست و گفت: میزان کل فراخوانی سرویس های مستقیم، سامانه های ملی و استانی از ابتدای فعالیت تا پایان تیر ماه، انجام بیش از یک میلیارد استعلام بوده است.

به عبارت دیگر، میزان فراخوانی خدمات در این پنجره نشان می دهد، مردم بیش از یک میلیارد بار برای رفع نیازهای خود به سراغ خدمات و استعلامات این پنجره رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به بیش از 22 میلیون نفر رسید

کاربران پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به بیش از 22 میلیون نفر رسید