مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-07فناوري

نصب دکل 4Gیکی از نیازهای ضروری جزیره آشوراده است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: نصب دکل اینترنتی 4G یکی از نیازهای ضروری جزیره آشوراده برای توسعه گردشگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح گردشگری آشوراده در دستور اجرا قرار گرفته است، لذا یکی از شاخصه های اصلی توسعه این طرح و جذب سرمایه گذار ایجاد ارتباط اینترنتی در این جزیره است.

وی افزود: در حال حاضر اجرای این طرح با پیشنهاد اداره کل فناوری اطلاعات استان در دست بررسی است که امید داریم خر چه سریع تر آن را به مرحله اجرا برسانیم.

قدس علوی در ادامه با اشاره به اجرای فیبر نوری در استان هم گفت: از تعداد 35 شهر استان حفاری و داکت کشی در 33 شهر انجام شده است و بعد از اتمام داک کشی در گنبد و بندر گز، گلستان به طور کامل تحت پوشش فیبر نوری قرار خواهد گرفت.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان گفت: از مجموع 115 هزار خانوار شهری در گرگان، یکهزار و 12 خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند که با برنامه ریزی انجام شده تا پاییز سال جاری کلیه شهرهای استان تحت پوشش فیبرنوری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در پروژه فیبرنوری کلیه مدارس دولتی، دانشگاه ها، بیمارستان ها و حوزه های علمیه به این سرویس متصل می شوند و از دولت سیزدهم اینترنت رایگان سه ماهه دریافت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دکل 4Gیکی از نیازهای ضروری جزیره آشوراده است

نصب دکل 4Gیکی از نیازهای ضروری جزیره آشوراده است