مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:222023-08-14دانش

موفقیت یزدی ها در طرح ابتکاری بورسیه صنعتی دانشجویان مستعد در حوزه صنعت


استاندار یزد با اشاره به اجرای موفقیت آمیز اولین دوره بورسیه تحصیلی صنعتی در استان، از افزایش چند برابری سهمیه استان یزد در طرح بورسیه تحصیلی صنعتی نسبت به سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به اجرای موفقیت آمیز اولین دوره بورسیه تحصیلی صنعتی در استان، از افزایش چند برابری سهمیه استان یزد در طرح بورسیه تحصیلی صنعتی نسبت به سال گذشته خبر داد.

مهران فاطمی در نشست بورسیه صنعتی دانشجویان مستعد و برتر در حوزه صنعت استان با بیان این که خوشبختانه اولین دوره طرح بورسیه صنعتی در استان با موفقیت همراه بوده است، اظهار کرد: بر این اساس 95 دانشجو مراحل تحصیلی خود را هم در دانشگاه و هم در متن صنعت می گذرانند.

وی با اشاره به برخورداری دانشجویان این طرح از کمک هزینه های تحصیلی و بیمه کامل، تصریح کرد: دانشجویان پسر نیز پس از چهار سال دوران سربازی خود را به عنوان سرباز فناور در همان واحد تولیدی طی خواهند کرد و پس از آن در همان مجموعه یا مجموعه دیگر مشغول به کار خواهند شد.

فاطمی با اشاره به مزایای دیگر طرح بورسیه تحصیلی صنعتی برای دانشجویان، عنوان کرد: برخورداری دانشجویان متاهل از امکانات رایگان خوابگاه متاهلی تا 3 سال و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 20 میلیون تومانی از جمله مزایای دیگر این طرح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت یزدی ها در طرح ابتکاری بورسیه صنعتی دانشجویان مستعد در حوزه صنعت

موفقیت یزدی ها در طرح ابتکاری بورسیه صنعتی دانشجویان مستعد در حوزه صنعت