مدیریت پروژه، مهم تر از آنچه تاکنون فکر می کردیممعمولا کسب وکارهای کوچک تا متوسط در زمان کاهش فروش، قبل از هر چیز به جذب مشتریان بیشتر یا اصلاح قیمت گذاری محصولات و خدمات فکر می کنند. این در حالی است که در بسیاری از موارد، مشکل اصلی مربوط به فرآیندهای کاری است. برای مثال ممکن است با خرید دستگاه ها و ماشین آلات جدید بتوانید کیفیت محصول یا خدمات خود را افزایش دهید. با افزایش کیفیت محصول و خدمت، وفاداری مشتری افزایش می یابد و نیازی به صرف هزینه های زیاد برای بازاریابی و جذب مشتری جدید ندارید. بسیاری از چارچوب های مدیریت پروژه نیز دارای مراحل اجرایی تکرارپذیر برای ایجاد بهبودها هستند. یعنی شما با هر بار اجرای چرخه، برای بهبود فرآیند تلاش می کنید و از آموخته ها و تجربیات خود در چرخه بعدی نیز استفاده می کنید. تمرکز بیشتر بر اهداف تمرین های عملی نشان داده اند وقتی انجام پروژه را به تیم های کاری می سپارید، در صورتی که اهداف از ابتدا به طور واضح تعیین نشده باشند، از متدهای مدیریت پروژه استفاده نشود و تیم ها دستورالعمل های مشخصی نداشته باشند، اقدامات اعضای تیم متمرکز نیستند زیرا تیم دقیقا نمی داند چه کاری را باید چطور و بر مبنای کدام ارزش ها، اهداف، استانداردها و شاخص ها انجام دهد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |