مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 19:202023-07-31سياسي

میزخدمت دستگاه های اجرایی باید در محلات شکل بگیرد


میرخدمت دستگاه های اجرایی در محلات شکل بگیرد و خود این موضوع به لحاظ آرامش بخشی و شنیدن صدای مردم موثر است و می توان به این وسیله برخی از مسائل و مشکلات را برطرف کرد.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: میرخدمت دستگاه های اجرایی در محلات شکل بگیرد و خود این موضوع به لحاظ آرامش بخشی و شنیدن صدای مردم موثر است و می توان به این وسیله برخی از مسائل و مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمد تقی شاهچراغی در جلسه قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، گفت: الحمدلله توجه به موضوع عفاف و حجاب در سطح استان بیشتر شده است و البته نیاز به همراهی، همکاری و پشتیبانی بیش از پیش دستگاه های اداری و اجرایی است.

استاندار قم عنوان کرد: در برخی کارگروه های قرارگاه 19 دی نیاز است تا دستگاه های اجرایی مربوطه حضور داشته باشند و مباحث و مسائل در همان جلسه مطرح شود و راهکارهای مناسب نیز مورد بررسی و عملی شود.

وی با بیان اینکه با تلاش شهرداری، سپاه، فراجا، سازمان تبلیغات و نهادهای فرهنگی در بوستان ها فعالیت های مناسب و موثری شروع شده، افزود: طرح بوستان تراز که توسط قرارگاه 19 دی از ابتدای تیرماه تا پایان مهرماه سال جاری در حال برگزاری است، اقدام خوبی است و امیدواریم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزخدمت دستگاه های اجرایی باید در محلات شکل بگیرد

میزخدمت دستگاه های اجرایی باید در محلات شکل بگیرد