مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-21سياسي

زمان صدور و تمدید مجوز مؤسسات و خانه های قرآنی کاهش یافت


حسین بهبودی، مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم از کاهش زمان صدور و تمدید مجوز مؤسسات و خانه های قرآنی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین بهبودی، مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی سازمان دارالقرآن الکریم، از آغاز سلسله اقدامات سازمان دارالقرآن الکریم بابت کاهش زمان صدور و تمدید مجوز مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت و خانه های قرآن زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

بهبودی در توضیح این خبر گفت: در راستای تعدیل و تسهیل ساماندهی مشارکت های مردمی در حوزه قرآن و عترت که از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی و مشخصاً سازمان دارالقرآن الکریم است و تسریع در چرخه ها و فرایندهای صدور مجوز مؤسسات و همینطور اعمال تغییرات و تمدید پروانه های فعالیت، بنا به دستور رییس محترم سازمان دارالقرآن الکریم در ماه های گذشته سلسله اقداماتی انجام شد و مجدداً چرخه ها و دستورالعمل های مربوطه مورد بازبینی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص تلاش شد اقدامات مختلفی ناظر به اصلاح دستورالعمل و ضوابط، تقویت زیرساخت هایی مثل سامانه ها برای صدور و تمدید مجوز به صورت غیرحضوری و مجازی و همچنین ادغام یا حذف برخی ایستگاه ها و مراحل در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان صدور و تمدید مجوز مؤسسات و خانه های قرآنی کاهش یافت

زمان صدور و تمدید مجوز مؤسسات و خانه های قرآنی کاهش یافت