مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-16سياسي

بنیاد علوی به ساماندهی آب های مرزی خراسان جنوبی ورود کند


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: بنیاد علوی با ورود به بحث ساماندهی آب های مرزی که مهمترین دغدغه دولت و مجلس است، می تواند به اشتغالزایی در شهرستان زیرکوه کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی، رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در دیدار مدیرعامل بنیاد علوی با استاندار اظهارداشت: نظارت های میدانی و تأکید ویژه استاندار سبب شده، خراسان جنوبی به کارگاه سازندگی تبدیل شود.

  وی تصریح کرد: زیرکوه، منطقه ای مرزی است و این پیشنهاد استاندار مبنی بر ورود بنیاد علوی به بحث محرومیت زدایی از این شهرستان، نشان دهنده توجه و نگاه ویژه ایشان است.

   نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از اقدامات این نهاد در خراسان جنوبی متذکر شد: توجه به اولویت های استان، انتظار و مطالبه ما از بنیاد علوی است.

  اسحاقی ادامه داد: بنیاد علوی با ورود به بحث ساماندهی آب های مرزی که مهمترین دغدغه دولت و مجلس است، می تواند به اشتغالزایی در شهرستان زیرکوه کمک کند.

  وی با اشاره به در پیش رو بودن فصل برداشت زرشک، از دغدغه زرشک کاران استان گفت و اظهار داشت: ورود بنیاد علوی به این دغدغه نیز از خواسته های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی به ساماندهی آب های مرزی خراسان جنوبی ورود کند

بنیاد علوی به ساماندهی آب های مرزی خراسان جنوبی ورود کند