مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-08سياسي

خبرنگاران ایران اسلامی در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی دشمنان نظام


خبرنگاران پرتلاش ایران اسلامی با حضور پرشور در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی دشمنان، تمام توان خود را برای شکست سیاست های شیطانی رسانه های خودفروخته به استکبار جهانی به کار گرفته اند.

- ایسنا/گیلان خبرنگاران پرتلاش ایران اسلامی با حضور پرشور در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی دشمنان، تمام توان خود را برای شکست سیاست های شیطانی رسانه های خودفروخته به استکبار جهانی به کار گرفته اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار بیانیه صادر کرد.

این بیانیه به شرح زیر منتشر شد: هفدهم مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ، یادآور مجاهدت و رشادت مردان و زنان فرهیخته ای است که با تاسی به امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س)، بیرق آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را بر دوش گرفته اند تا با بیان حقایق، تنویر افکار عمومی و ترویج فرهنگ اسلامی به رسالت خطیر اطلاع رسانی خویش به بهترین شکل بپردازند و ضمن اعلام وفاداری به آرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و خون پاک شهدای والامقام میهن اسلامی، دین خود را به ملت مسلمان و انقلابی ایران ادا نمایند.

خبرنگاران پرتلاش ایران اسلامی با حضور پرشور در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی دشمنان، تمام توان خود را برای شکست سیاست های شیطانی رسانه های خودفروخته به استکبار جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران ایران اسلامی در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی دشمنان نظام

خبرنگاران ایران اسلامی در خط مقدم جنگ نرم و ترکیبی دشمنان نظام