مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-03ورزشي

آخرین وضعیت انتخابات هیات فوتبال تهران با حذف 2 نامزد دیگر


برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران هنوز هم منوط به معرفی رسمی نامزدهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با گذشت نزدیک به 3 ماه از پایان ثبت نام انتخابات هیات فوتبال تهران، تاکنون تکلیف برگزاری این انتخابات و معرفی فرد جدید به عنوان جانشین حبیب الله شیرازی مشخص نشده است.

در شرایطی که پس از جدایی رییس جنجالی سابق این هیات، احمدرضا براتی، نایب رییس هیات تهران و عضو هیات رییسه فدراسیون سرپرستی این مجموعه را برعهده گرفت و بلافاصله هم روند برگزاری انتخابات را آغاز کرد، اما همچنان فوتبال پایتخت بدون رییس کار خود را ادامه می دهد.

البته طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال در گفت و گویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طبق پیگیری های من مراجع ذی صلاح، صلاحیت همه نامزدها را برای حضور در انتخابات تایید کرده و آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده اند.

اکنون هم ما منتظر هستیم حراست وزارت ورزش در نامه رسمی، این نفرات را به ما معرفی کند تا پس از آن در سریع ترین زمان ممکن انتخابات را برگزار کنیم.

در شرایطی که پیش از این کمیته برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران اسامی 16 نامزد را برای کسب استعلام به نهادهای مربوطه ارسال کرده بود، صادق درودگر به دلیل فعالیت به عنوان مدیرعامل نساجی و حسین خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت انتخابات هیات فوتبال تهران با حذف 2 نامزد دیگر

آخرین وضعیت انتخابات هیات فوتبال تهران با حذف 2 نامزد دیگر